Mit érdemes tudni rólunk? 

Egy budapesti székhelyű, informatikai outsourcing szolgáltatásokat nyújtó középvállalat vagyunk, mely Európa számos országában aktív.

Több lábon állunk az IT piacon, fő tevékenységünk mellett hardver- és szoftverfejlesztéssel, információbiztonsági tanácsadással és auditálással, kisebb cégek informatikai üzemeltetésével foglalkozunk, valamint felsőfokú intézményekben oktatási tevékenységet is végzünk.

Munkatársaink tudása jelenti a legnagyobb vagyonunkat, hiszen ezzel biztosítjuk szolgáltatásaink magas minőségét. Mi is lehetne fontosabb, mint hosszú távon motiválni és folyamatosan fejleszteni a kollégákat! 2016 óta Investors in People Gold szintű minősítéssel rendelkezünk, valamint ugyan abban az évben megkaptuk a ,,Magyarország legkiválóbb vállalata” címet szervezeti és egyéni képességek fejlesztése kategóriában.

Hosszú távon gondolkodunk, egységesen igyekszünk vonzó szakmai életpályát és megfelelő munkahelyi környezetet biztosítani mind az ügyfeleinknél, mind a központi irodánkban dolgozó munkatársaink számára.

Hol találkozhattál már velünk? 

Piac&Profit ● Computerworld ● Pannon University ● Óbudai University  ● Hétpecsét Egyesület ● IIP - Magyarország legkiválóbb vállalatai ● Variációk1témára

Olvass rólunk az alábbi linkekre kattintva

Jelentkezz hozzánk HR & Irodai asszisztensnek! 

 

Központi irodánk csapatának erősítésére keressük leendő kollégánkat irodai és HR asszisztens feladatok ellátására. Lehetőséged lesz nálunk belelátni és bekapcsolódni a vállalati HR több területének működésébe (toborzás, szervezetfejlesztés, teljesítmény-értékelés, munkáltató brand építés, munkajog). Emellett, ha szereted a rendet magad körül, szeretsz szervezkedni, szívesen foglalkozol dokumentálással, jelentkezz hozzánk! Feladatod lesz többek között a vezetők munkájának jól szervezett és időben történő adminisztratív támogatása.

Pályakezdők, egyetemi hallgatók jelentkezését is várjuk!

A munkakör fő feladatai:

  • Toborzás-kiválasztási folyamatban való aktív részvétel (IT terület, havi 2-3 nyitott pozíció)
  • Ügyféligények alapján álláshirdetések összeállítása, kezelése
  • Jelöltek felkutatása/szűrése adatbázisokban, hirdetések útján és egyéb csatornákon
  • Interjúk szervezése, jelentkezők adatainak kezelése
  • Dolgozói adatok kezelése
  • Részvétel egyéb HR projektekben
  • Telefonközpont kezelése, beérkező üzenetek továbbítása
  • Ügyvezetés és HR vezető adminisztratív támogatása
  • Postázással kapcsolatos feladatok
  • Irodaszer rendelés és egyéb beszerzési folyamatok koordinálása
  • Szerződések kezelése, iktatás
  • Az iroda zavartalan működésének biztosítása, tárgyalók bekészítése

Amit kínálunk 

  • Támogató munkakörnyezet
  • Tanfolyamok, tréningek
  • Rugalmasság
  • Szuper csapat
  • Munkalehetőség hosszú távon, ha kölcsönös az elégedettség
  • Munkalehetőség hosszú távon, ha kölcsönös az elégedettség

Elvárásaink

  • Nem riadsz vissza az informatikai szakszavaktól, IT feladatkörök alapszintű megértésétől
  • Képes vagy önállóan, proaktívan dolgozni, de csapatban is megtalálod a helyed
  • Minimum középfokú angol nyelvtudással bírsz szóban és írásban egyaránt
  • Magabiztos számítógépes ismeretekkel rendelkezel
  • Értő figyelemmel kommunikálsz
  • Nyitott, rugalmas és megbízható a személyiséged

Előnyök

  • Folyamatban lévő egyetemi tanulmányok
  • Releváns tapasztalat

Munkavégzés helye

Budapest, X. kerület

Tervezett kezdési idő: 

Azonnal

Szeretnél csatlakozni hozzánk?

Magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat az alábbi címre várjuk: job@magicom.com